Bandolera que reprodueix un detall d’una obra sense títol que Joan Miró va fer el 1938
15261414026
Atenció! Últims articles en estoc
Data de disponibilitat:
Mides: 23 x 19 cm
Material: microfibra
Bossa amb reproducció d’una litografia de Joan Miró del 1973 per al catàleg de l’exposició Sculptures de Miró, céramiques de Miró et Llorens Artigas, que es va celebrar a la Fondation Maeght de Saint-Paul-de-Vence
Tote bag amb una il·lustració de Joan Miró pel llibre infantil de Lise Hirtz "Il était une petit pie", de 1928.
Tote bag amb una il·lustració de Joan Miró pel llibre de poemes de Paul Éluard "À toute épreuve", de 1958.
Bandolera que reprodueix parcialment l’obra que Joan Miró va fer el 1973 Une goutte de rosée tombant de l'aile d'un oiseau réveille Rosalie endormie à l'ombre d'une toile d'araignée
Bossa de lona negra, reproducció de la que Joan Miró va pintar el 1976.
Urbanauta dissenya aquest model de la seva famosa motxilla segura 100% Barcelona, especialment per a la Fundació Joan Miró.
Còmode i pràctica bossa amb cremallera, amb disseny exclusiu a partir del logotip que Joan Miró va crear per a la seva Fundació.
Motxilla amb imatge per acolorir, que reprodueix un dels dissenys de Joan Miró per al llibre "À Toute Épreuve", 1958, creat en col·laboració amb el poeta Paul Éluard.
Motxilla amb tres xapes de tela que reprodueix l'obra de Joan Miró "Painting", 1953.
Bossa impresa amb un fragment de l’obra Dona, ocell i estrella, que Miró va fer el 1970
Bossa amb el logotip que Joan Miró va dibuixar per la seva Fundació a Barcelona.
Bossa de l'exposició Nalini Malani. No em sents
Funda amb impressió parcial a doble cara de...
4,90 €
Ulleres per a vista cansada disponibles en 5...
31,00 €