Marria Pratts. 1 possessió Drift

Marria Pratts
    15.07 - 16.10.2022
    Pere Llobera

Marria Pratts empeny els marges de la seva pràctica pictòrica amb una instal·lació que dissecciona el seu propi procés creatiu

A 1 possessió Drift, l’artista aprofundeix en una pintura que neix de la pròpia acció i que irromp en l’espai com un acte de possessió de la realitat. Aquesta pintura expandida s’ha transformat en un artefacte instal·latiu gràcies a la col·laboració amb l’arquitecte Jorge Vidal i ha convertit l’Espai 13 en un paisatge per abraçar un Nou Somni.

1 possessió Drift és la tercera proposta del cicle Salt i immersió, el programa d’exposicions de l’Espai 13 per a la temporada 2022 que la Fundació Joan Miró presenta amb la col·laboració de la Fundació Banc Sabadell. Comissariat per Pere Llobera, el projecte posa el focus en l’estat actual de la pràctica pictòrica a través de quatre exposicions d’artistes de l’escena local que representen la gran diversitat de llenguatges que es despleguen en el nostre context.